Dirt Devil Rebel 20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Rebel 20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MBoelen 28-03-2014
Geschreven voor: Dirt Devil rebel 20 grijs

Ik heb deze Dirt Devil stofzuiger sinds drie/vier weken, na nu een paar keer gebruikt te hebben kan ik zeggen dat ik het top stofzuiger vindt. Compact, ontzettend hoge zuigkracht en een bak om makkelijk leeg en schoon te maken. Prijs kwaliteit is in mijn ogen erg goed + standaard meegeleverd een parket borstel.

Ik heb ook naar stofzuigers in een vergelijkbare prijs gekeken en deze steekt er met kop en schouders boven uit. Alleen de rubberen wielen is schijnbaar al uniek, want zijn concurrenten hadden plastic wielen! Wat natuurlijk krassen oplevert op het parket. De hoge zuigkracht was ook een must, ik heb er vier in deze prijs categorie geprobeerd en deze won met gemak.

De verkoopster vroeg ook of ik beesten in huis had, waarbij ze mij de Dirt Devil Fellino turbo borstel aanbood. Wat een ademlating is deze borstel. Onze bank thuis is sinds tijden niet meer zo haarloos geweest als nu. Dus heb je een huisdier en krijg je net zoals ons de bank niet zo schoon als je wilt. Kopen.